Hersteltraining 3

 

Type Hersteltraining 3
Doel Herstellen na zware inspanning voor een goede doorbloeding van spieren.
Inhoud 60 minuten Alternatieve sport, Mountainbiken, Hardlopen, Schaatsen, Zwemmen
Intensiteit Aeroob extensief, hartslag varierend, maar niet langduring te hoog.
Tips Zie deze activieteit niet te veel als een training, geniet ervan om met iets anders bezig te zijn. Denk ook aan het sociale aspect van het eten van een lekker appeltaartje tijdens een tochtje mountainbiken.

 Sponsors:

RaceGorilla Cloudtimer 200x100

RG Banner

 

Binnenkort

9 apr
Kwali-Markkleeberg
09-04-2021 - 11-04-2021

Kwalificatie voor Team NL '21

18 apr
UKC Slalom wedstrijd
18-04-2021 08:00 - 18:00
30 mei
VKC wedstrijd
30-05-2021 08:00 - 08:30
20 juni
MKV wedstrijd
20-06-2021 08:00 - 17:00
25 juli
Olympic Slalom met Martina Wegman
25-07-2021 - 30-07-2021

Inlogformulier

Inloggen

 

 

Disclaimer

Deze website is zuiver informatief en kan niet gebruikt worden het enige leermiddel of enige bron om de kano(slalom)sport te leren kennen of te beoefenen. Kanoslalom kan fysiek belastend zijn. Trainingsadviezen zijn slechts een aanwijzing, raadpleeg deskundige trainers of medici in geval van twijfel aan je persoonlijke fysieke mogelijkheden.



Contact en redactie

Kanoslalom Nederland
Maarten Holdrinet
Mail naar  
Telefoon 06-30283208

KVK nr. 57035695
BTW nr. NL001691873B82
Algemene Voorwaarden